Wednesday, October 12, 2016

Vyf Need Feite Oor Online Opsie Trading Weet

Vyf Need feite Weet Oor Online Opsie Trading As jy 'n onbepaalde tyd lees aboutxa0 spandeer; aanlyn opsie handel. as jy het waarskynlik gesien 'n paar vinnig ryk advertensie bevordering opsies handel as die sleutel tot alle rykdom en eer. Nou erken ek, ek verdien meer as 100% opbrengs op my belegging 'n paar keer, maar om te sê dat hierdie is gewaarborg misleidend sou wees. So, wat isxa0; aanlyn opsie handel in elk geval? In wese is dit dieselfde as handel opsies. Dis net 'n ander manier om te sê jy is aanlyn handel opsies, gewoonlik deur middel van 'n opsies makelaar soos Thinkorswim of OptionsXpress. Opsie ambagte was eens gemaak oor die telefoon deur 'n volledige diens makelaar. Nou met die instroming van afslag opsie makelaars kan jy dieselfde ambag aanlyn te plaas in 'n kwessie van sekondes met die klik van 'n knoppie. Een ding om in gedagte te hou is dat met afslag opsie makelaars jy al die navorsing self te doen. Al wat hulle doen is voorsien die verhandelingsplatform vir jou om handel te dryf met. Hier is 'n paar feite wat ek versamel het oor die jare as wat ek verhandel opsies. Trouens 1: Ongelukkig, Ek het gesien hoe meer mense misluk as slaag. Dit is in die eerste plek met mense wat probeer om "self te voed" en leer hulle. Maar selfs met mense wat inskryf in kursusse nie almal doen goed. Soos ek vertel my opsies afrigting studente, realisties wees. Dit sal lekker wees as almal kon slaag nie, maar soms dinge nie heeltemal so uitgewerk nie. Feit 2: Jy hoef nie 'n klomp geld om te begin met aanlyn opsie handel. Die meeste opsie makelaars kan jy die opstel van 'n demo rekening (papier handel rekening) te oefen met. Jy kan jou vaardighede te oefen sonder gevaar enige geld. Wanneer dit kom by die gebruik van die regte geld dit sal help as jy 'n baie gehad (10000 $ - $ 30,000), maar dit is nie nodig nie. Ek het een keer $ 90 en het 'n voorraad opsie en gelikwideer 'n $ 240 wins of 267% opbrengs op my geld. En ek was eers in die handel vir 15 dae. Ek moet erken, dit was deel vaardigheid, deel geluk. Trouens 3: Jy hoef nie 'n kenner oor finansies en voorrade wees om deel te neem in die aanlyn opsies handel Ek het baie mense gelei op die pad na suksesvolle opsies handel en een ding was in gemeen met almal van hulle. Hulle was almal gemiddelde gewone mense met gewone werk. Daar was geen Wall Street gefluit kinders of multi-miljoenêrs in my opsies handel klasse. Trouens 4: As jy 'n voorraad opsie koop daar altyd iemand om dit te verkoop aan sal wees. Die meeste mense is bang dat as hulle 'n opsie koop hulle vas met dit sal kry en sal nie in staat wees om dit te verkoop. Wat mense nie weet nie is dat die Options Clearing Corporation verseker dat daar altyd 'n koper en altyd 'n verkoper vir elke opsies transaksie (selfs al het hulle een van die kant te kies). Trouens 5: Trader Travis (my) sal "nie" leer hoe om vinnig ryk te kry Selfs al is die meeste van my studente doen redelik goed en een selfs verdubbel haar aftree-rekening nie leer 'n vinnig ryk strategie. Dit is eintlik 'n baie vervelige (nog winsgewend) 4 stap stelsel om handel die markte. Online opsie handel is baie winsgewend, maar dit is nie so maklik soos sommige mense maak dit uit te wees. Dit kan eintlik eerder moeilike tye. So as jy in 'n haas om geld te maak nie, moenie wees. Net jou tyd en besef dat die aandelemark nêrens gaan. Om werklike resultate van regte mense te sien wees seker dat jy check Michelle se storie as dit wys wat moontlik is wanneer jy belê in jouself en versnel jou leerkurwe deur in te skryf in anxa0; opsie handel kursus.


No comments:

Post a Comment